tisdag, oktober 24, 2006

for every solution there is a problem

En lösning på min panik inför min kommande tenta skulle ju kunna vara att plugga. En lösning skulle dock också kunna vara att dricka åtskilliga koppar kaffe och prata med en rad trevliga människor utanför KTB i ca tre timmar. Jag har valt lösning nummer två. (Nu kom Oscar också och frågade om vi inte skulle dricka kaffe. Jag kan ju knappast säga nej!).

Bäst med dagen är nyheten om att Service ska frälsa oss med en sista Hot Service på Ambassaden på lördag med Nicolas Makelberge som gäst. Fabulöst! Party like it's 2010, som de skriver själva!

Dagens låt: Nicolas Makelberge - South America

1 kommentar:

Anonym sa...

Fofanon! Skulle plugga hela dan idag men har inte ens öppnat böckerna! Rörde vid dem endast för att lägga tillbaka dem i väskan. Suck. Jaja, så får det bli! Whatever. (Märker du hur jag försöker övertala mig själv?) Kokukok. Vi syns på torsdag.