måndag, oktober 23, 2006

glasgow: ocensurerat - the picture edition

Nu är jag tillbaka från Tyskland; utvilad, renad och tillfreds med livet (knappast!). Ett hejdundrande födelsedagsfirande har det varit. Grattis mamma på 50-årsdagen! Jag hade ju nästan glömt bort att jag tycker om min släkt (i måttliga mängder), särskilt mina sysslingar. Ungerska blir aldrig så fint som när någon bryter det på tyska.

Här kommer äntligen bilderna från Skottland. Även med lite perspektiv på resan, kan jag bara sammanfatta den med: jävligt lyckad. För att försöka hålla kvar lite av skottlandskänslan kan jag rekommendera Petters nystartade blogg från Aberdeen: Mitt liv som skäggbärare, som jag till min förtjusning fick mail om igår (titta särskilt vad fint han har skrivit om min underbara blogg!)























1 kommentar:

Kristin sa...

Kunde inte sluta tänka på det, men efter resonerat lite med min kompis tror jag att vi löst mysteriet: Potatis och kålrot (eller någonslags annan rotfrukt). Mosade såklart!