onsdag, oktober 04, 2006

to hell med uthållighet

Fan heller! Nu räcker det med uthållighet. Om jag inte får godkänt på tentan är jag rent korkad. Annars borde det gå bra. Och kära vänner, det gäller faktiskt att inse sina begränsningar (eller är det lathet?), jag tror tyvärr att VG precis är utom räckhåll för min lilla gripklo. Därför har jag idag pluggat ca. en timme.

Istället har jag:
-firat kanelbullens dag med Rebecka, Karin, Oscar och Walker
-skapat drama med barn-Frida
-skapat drama med Rebecka
-druckit kaffe med Susie Q och Kristin
-pratat Glasgow med resgänget
-följt Rebecka till bussen
-ätit baguette med pluggänget
-pratat med Rebecka A. i telefon
-ätit en pepparkakssandwich

Som ni ser så har jag haft fullt upp. Hade ju knappast tid att plugga. Nu måste jag dessutom catch up på min Despan. *puh* Det är jobbigt att ha så mycket att göra! Inget mer plugg för min del alltså. Kommer med all säkerhet ångra min lathet imorgon när jag sitter som ett frågetecken (kanske ett fashionabelt sådant, men ändock ett frågetecken!) i tentasalen och gråter.

Dagens låt: Bettye Swann - Kiss my love goodbye (med känsla!)
"I may be a little slow learning,
but mama didn't raise no fool,
no she didn't!
So you can kiss my love goodbye,
kiss my love goodbye"

Inga kommentarer: