tisdag, oktober 03, 2006

fuck KTB, älska MILF-Weed

Ingen bra pluggdag. Alls. Känner dock att G borde gå bra på tentan ändå. Får plugga imorgon. Sen tenta på torsdag. Och sen fest fest fest. I dagarna tre. Är extremt festsugen.

Jaja, nu ska jag tillbringa kvällen med Bo Sandelin och hans ekonomiska historia. Festligt värre!

Fan! Vem försöker jag lura?! Jag kommer inte plugga mer ikväll. Tillbringar hellre kvällen med Lindsay Lohan och gänget i A Prairie Home Companion, hos the one and only Emina. (Kolla förresten in hennes fabulösa [om än, inte alltid så glada] dikt-blogg: Ljusa-mellanstunder).

Har dessutom hunnit med senaste avsnittet av Weeds. Fantastiskt. Underbart. Helande. Med cameo av Snoop Dogg. MILF-Weed for life! Sjukt bra! Om du (ja just du!) ännu inte är beroende av denna fantastiska serie, så är det dags att bli det nu. Du kommer inte att ångra dig!

PS: alla som känner mig vet att jag inte menar den hädelse som jag har valt som rubrik till detta inlägg (f*ck KTB), skulle aldrig skriva nåt så elakt, och mena det, om jordens mest fantastiska plats!

Dagens låt: Ellen Allien & Apparat - Jet

Inga kommentarer: