torsdag, oktober 26, 2006

stormen

Stormen alltså! Lite läskigt, men samtidigt kommer jag bli så besviken om det inte blir en riktig storm med takpannor flygandes i blåsten, och massa hällregn. Ska bli spännande att se om hela stormgrejen kommer visa sig vara ännu en aftonbladet-överdrift eller en ny Gudrun. Undra vad den här kommer heta i så fall? Superstormen Astrid? Eller stormen Berit kanske? Greta? Den som överlever får se.

Zombie. Har jag varit idag. Föreläsning och sen ett par timmars sektionsrådsmöte. Nu vill jag bara lägga mig och sova i 24 timmar. Fan! Det kommer säkert sluta med att jag sover mig igenom hela den spännande stormen och missar allt drama.

Jag älskar artikeln i nya Bon om Kelis. Hon är verkligen sjukt skärpt, queer, snygg och otroligt cool. She's bossy!

Nu sova.

Dagens låt: Bob Dylan - The levee's gonna break
"If it keep on rainin', the levee gonna break
If it keep on rainin', the levee gonna break
I tried to get you to love me, but I won't repeat that mistake"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker stormen var det största anti-klimaxet på länge....mycket besviken.

Anonym sa...

alltså jag ville ha storm! usch vad besviken jag är. hur ska man någonsin kunna lita på media igen?