måndag, oktober 30, 2006

tre sorters ostar

Ojsan hoppsan! Som det kan gå. Jag "råkade" nog glömma att ställa min väckarklocka så jag kom aldrig iväg till min morgonlektion. Oj! Jaja, jag kommer antagligen ångra mig om typ en vecka när jag har min (skräck-)tenta. Fan!

Igår var den en söndag från helvetet. Söndagsångest för hela slanten. Under dagen lärde jag mig dock två saker som jag kommer bära med mig hela livet:
1. En snygg filmaffisch betyder inte att filmen är bra. Jag kan, om jag är snäll, endast beskriva The Black Dahlia som ett sömnpiller.


2. Man ska inte gå och handla mat när man inte har ätit på typ 24 timmar. Det kan då hända att man spårar ur och köper ett antal totalt onödiga saker. Exempelvis: willys egna smothie på tetra, samt tre olika sorters ostar och ett halvt kilo lösviktsgodis (beståendes endast av center och salt sill).

Dagens låt: New Order - Ceremony
"Oh, I'll break them down, no mercy shown
Heaven knows, it's got to be this time"

1 kommentar:

Anonym sa...

Is it true? Skumt. När vill du träffas på onsdag? Ring mig.