torsdag, februari 09, 2006

Vad hände?

Exakt vad hände igår?? Jag vaknade för fem minuter sen och mitt huvud gör så fruktansvärt ont! Jag ska försöka illustrera. Det känns ungefär så här: DUNK DUNK DUNK! Inte så trevligt.

Europapuben igår spårade ur rejält. På ett mycket bra sätt dock! Man kunde ju iofs ha anat hur kvällen skulle sluta när vi började förfesta hos Susie redan vid halv sju. Förfest innan puben....hmmmm.....hur kunde vi ana att det skulle sluta med en fantastisk fylla fram till klockan sex på morgonen?! Underbar förfest, underbar europub, men framförallt en underbar efterfest hos Jacob. Tightaste klicken ur faddergruppen, Susie, Jennifer, Mikael, Jacob och jag, hade efterfest till femtiden i morse. Fantastiskt trevligt!!! Något som icke är så trevligt är att jag ska gå till skolan om en timme. Hur fan ska jag orka det???

1 kommentar:

Unknown sa...

hahaha...precis vad jag frågade mig när jag vaknade klockan halv 4.