lördag, februari 18, 2006

Ingen ironi!

Obeservera! Jag var inte ironisk i mitt Anja-inlägg! Tycker verkligen synd om henne.

Dessutom måste jag kommentera melodifestivalen jag såg ikväll. Herregud vilket spektakel! Det var ju som en trafikolycka, man kunde inte sluta titta. Det ena lågvattenmärket efter det andra. Jag hade väl anat från början att musiken inte skulle vara så väldans bra, men riktigt så här dåligt trodde jag faktiskt inte att det skulle vara. Linda Bentzing, vilket freak, och Magnus Bäcklund ska vi inte ens tala om, så jävla äcklig. Detta uppblandat med tonåriga jävla hiphoppare, fucking electric banana band och hannah graf! Herregud! *kräkljud* Inte ens lovely Lena Ph var bra! Och mellanakten: en jävla färgglad strumpa som rövknullade sig själv (pardon my french!). Yuck! Nej, nu ska jag gå och skölja mina sinnen med syra...

(Självklart tittar jag nästa vecka också!)

Inga kommentarer: