tisdag, februari 28, 2006

Fettisdag

Kan inte direkt säga att dagen har varit fantastisk. Snö och blåst är inte riktigt mitt favoritväder. Halkade på en isfläck dessutom och ramlade mitt i gatan! Hemskt! Hemskt! Jevla!!!

Åt en semla idag. Ett misstag! Jag visste ju att jag inte skulle gilla det. Men jag kunde inte motstå pressen från fettisdagen. Fastan börjar ju trots allt imorgon, det måste man ju förbereda sig på! (Det har inget att göra med saken att just jag inte ska fasta!)

Har dessutom fått nån konstig ögoninflamation. Varför??? Nån högre makt måste hata mig!

Dagens positiva händelser var lunch med trevligt sällskap och att jag äntligen har hittat en underbart foxy kille i NEK-klassen som jag kan sitta och spana på under föreläsningarna. (Nej Susanna, det är inte din blonda-spike-kille! Jag lovar!)

Dagens låt: Scissor Sisters - Take me out, mycket trevlig Franz Ferdinand-cover. Covers är det bästa botmedlet mot sånna här mongo-dagar! Kan rekommendera varmt!

4 kommentarer:

Unknown sa...

NAJ. Det är värst när man ramlar. Jag funderade på att skaffa såna tantbroddar under skorna men det känns fult så näh jag tar hellre bruten lårbenshals.. ^_^

Susie sa...

Vem är det??? jag vill också spana ju, framförallt nu när jag misstänker att Spike-killen har dumpat mig, han undvek mig hela föreläsningen och hälsade inte när jag mötte honom i korridoren...
I'm so lonely på mina övningar :(

Susie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Gergette sa...

Okej, okej, susie. Det är blonda-spike killen! Jag erkänner! Han är så lovely.