måndag, februari 13, 2006

Plugg (ångest?)

Har idag börjat plugga på riktigt! Det är ju så dags nu en vecka innan tentan! Har ju faktiskt förstått vad IS-LM-FE-kurvan är för nåt (tror jag!). Men all denna nya kunskap har dock gett mig ett släng av ångest över hur mycket av det som jag kommer komma ihåg till tentan. Allvarligt talat, hur mycket ekonomi kan få plats i en hjärna ämnad enbart för skvaller??? Ja, ja vi får väl se nästa tisdag då jag har min helvetiska tenta!

Min lovely underbara syster är här på besök!!! Mycket trevligt! Vi har redan proppat i oss skräpmat och ben & jerrys direkt ur paketet, samt tittat på skräpfilm! Känns mycket bra. Imorgon ska det lillla livet få se vad Gbg har att erbjuda i shoppingväg. Hon måste indoktrineras i märkeshysteri redan som ung, innan hon kommer hem härifrån kommer hon kunna rabbla märken i sömnen! Dessutom är det ju en egokick för mig att äntligen få guida någon i Gbg!

Dagens låt: Chingon - Malaguena Salerosa
"Yo fresco mi corazón, yo fresco mi corazón."

Inga kommentarer: