torsdag, februari 02, 2006

Carrie-singel

Jag och Maria-Helena träffades över en långlunch idag och ställde oss frågan:

"Hur roligt är det att vara Carrie-singel egentligen?"

Vi kom fram till att det är alldeles underbart att vara Carrie-singel, singel och lycklig, men det skulle vara jävligt mycket bättre om man inte var singel. Det var dagens självömkan!

Nu ska jag dricka mig alldeles tipsy och gå och se (och ragga på) fantastiska jens lekman. Självklart en förfestrunda hos förfest-drottningen Suzie Q innan. Ska försöka att inte ta ut mitt humör på mina medmänniskor, men om jag inte lyckas ber jag om ursäkt i förväg här på bloggen. Hoppas ni inte blir jättearga på mig! (Dagens andra självömkan, nu räcker det fan!)

Dagens låt: N.E.R.D. - She wants to move (DFA Remix)
"...her ass is a spaceship I want to ride..."

Inga kommentarer: