måndag, februari 20, 2006

Ingen Oscar!

Ingen Oscar-gala i svensk tv! Jag dör! Det här kanske inte påverkar normala människor så mycket, men oscar-galan är typ det jag ser fram emot mest under hela året. Det är typ det mest spännande, roliga och intressanta som händer under hela året! Och KUK-SVT bestämmer sig för att de inte har råd att köpa in det i år pga OS och fotbolls-vm! Jag vet inte ens var jag ska börja!!!! Hatar jävla idiot svt! Jag kommer aldrig i hela mitt liv säga nåt positivt om public service igen. De köper hellre in en massa jävla sport som en massa "straighta" killar kan sitta och runka över, men skiter i oscar-galan! Som om det inte är tillräckligt med sport på svt ändå. Jävla as-svt! Hatar svt så mycket! Kuk! Bajs! Döden!

1 kommentar:

Susie sa...

Trodde vi hade pratat om det där med att överreagera...:)