onsdag, mars 28, 2012

ridå

Det här har varit en mycket "intressant" dag. På jobbet meddelades att min enhet ska läggas ner inom en snar framtid. Jag tror jag är sjuk. Mitt internet har lagt av. Dessutom har jag varit tvungen att springa massa ärenden i regnet som har öst ner över Stockholm. Jag kom hem som en blöt katt och upptäckte att jag inte har någon mat hemma. Jag tror jag ska dricka lönnsirap till middag.

Nämnde jag förresten att jag blir bostadslös i en månad från och med lördag?

Ridå.

Dagens låt: Frida Hyvönen - Terribly Dark
"I'd put myself on fire if I'd find a spark"

2 kommentarer:

Lovisa B sa...

Om det här var en film, skulle det vara nu det vänder. Bli av med jobb och bostad det ösregnar....då händer DET!

ems sa...

Om det här vore en film skulle du bli swept away av en snygg främling right about now och dessutom hitta ditt drömjobb/drömhus etc. Suck...