onsdag, mars 07, 2012

när jag trodde att livet hade peakat

När jag trodde att livet hade peakat så kom idag helt plötsligt Bar Gröns pre 8:e marsfirande med gäster som Birgitta Ohlsson, Maria Wetterstrand, Gudrun Schyman och Tiina Rosenberg. Nämnde jag TIINA ROSENBERG?! Hon var så jävla, jävla, jävla, jävla bra. Det var även sällskapet. Jag har så sjukt smarta vänner.


Ett annat guldkorn från dagen: den här twitterkonversationen med Duvchi:


Som om jag inte redan älskade honom. Och mig själv. Jag vet ingen roligare än mig själv. Om någon dessutom undrar så är jag väl medveten om att ackusativformen av hen är henom. Jag är inte bara rolig, jag är även väldigt smart.

2 kommentarer:

ems sa...

Har jag nämnt att du förgyller varje dag åt mig? Loves it. Jag hade också Henni. Hon var trevlig.

Gergette sa...

Haha! Tack! <3