lördag, mars 17, 2012

cray cray

Alltså, det senaste dygnet har banne mig varit helt cray cray. Jag ska inte gå in på detaljer men jag kan säga att jag nu precis har vaknat upp från tre timmars kompensationssömn. Igår hade Josefine fest och sen dansade vi till Mr Vain på Vardagsrummet. Därutöver hann jag bland annat med att skälla ut flera av stans korvgubbar för att de inte har veg-korvar. Mycket bra såklart.

Idag har varit en nästan lika intensiv dag. Nneka och jag har tittat på enorma svartvita väggmålningar av vilda djur. Den belgiske superstjärnan inom gatukonst ROA visar utställningen Defragmentation i ett bergrum vid tunnelbanan här i Hornstull. Otroligt häftigt. Därefter gick vi till Roxy för brunch innan jag gick hem och kraschade i min säng. Nu vidare mot kvällens äventyr...





Inga kommentarer: