söndag, mars 18, 2012

att skapa ett dansgolv

Helgen har varit så bra så jag kan inte ens förmå mig själv att känna söndagsångest just nu. Igår bjöd Alex på helt fantastisk mat. Sedan tog han ifrån oss våra iPhones och tvingade oss att umgås på riktigt. For realz. Det var så klart skrämmande till en början, men sen kändes det snarare befriande. Vi lekte kändis-charader, pratade, drack vin och dansade. Sedan bar det av till Brooklyn-baren på Strand där musiken tyvärr var mördande tråkig. Det hindrade oss naturligtvis inte från att ändå skapa ett dansgolv, och sedan äga dansgolvet vi hade skapat.

För övrigt hände det här i fredags:


Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Ska jag ta det så ett tecken från gud om att jag borde handla lite mindre? Eller snarare som en utmaning att fortsätta mitt konsumistiska leverne trots att jag inte kan få tag på några pengar? Vet ej.

Dagens låt: The-Dream - Yamaha
"baby, don't make me watch if I can't ride it"

Inga kommentarer: