lördag, februari 04, 2012

#homoriot

Folks, tro mig jag gillar mina medmänniskor. Jag är även en kille med självdistans. Jag skrattar ofta och mycket gärna åt mig själv. Hela den här bloggen är ett monument över mina personliga brister. Det finns dock en fucking jävla gräns. För det första vill jag inte vara din token-bög. För det andra vill jag inte vara din driftkucku. Tro mig, jag har mött er förr. Jag har mött er i flera olika sammanhang. Oftast har jag bemött erat beteende med ett leende. Antagligen tolkas det som ett gillande av det ni målar upp på mig. I själva verket öppnas en fällkniv upp i min ficka (som vi säger på ungerska). Med det menar jag att mitt leende i själva verket betyder "sug min kokukok!". #homoriot

Eftersom den här bloggen är en positiv och livsbejakande blogg (i jakten på allt det vackra) vill jag inte avsluta inlägget i en negativ ton. Därför vill jag dela med mig av den nya M.I.A.-videon som kan vara det snyggaste jag någonsin har sett.

2 kommentarer:

Lovisa B sa...

Trodde token-bög var på svenska och tyckte den grammatiken inte var helt klockren borde varit tokbögen. Men efter ett tag faller polletten ner aaaaaah engelska :)

Gergette sa...

Hahaha! Tokbögen! Jag är gärna en tokbög, nån token-bög vill jag däremot icke vara.