lördag, januari 28, 2012

en middag

Nic och Klas bjuder mig alltid på middag. För att slippa känna mig som något slags välgörenhetsoffer kände jag igår att det var dags att bjuda igen. Jag ställde till med en storslagen texmex-middag av det finare slaget. Tequilamarinerad fisk och hemmagjord mangosalsa var en del av det som stod på menyn. Tequilan användes inte enbart till fisken utan även på det mer traditionella sättet. Dessutom kombinerad med öl och vin. Det gör att jag idag har känt mig ganska mör. Efter att ha ätit upp gårdagens rester och tittat på fyra avsnitt av Sons of Anarchy känner jag mig dock redo för nya äventyr.

Kvällens pepplåt? Det kan inte vara någon annan än nya Magnetic Fields.

Dagens låt: The Magnetic Fields - Andrew in drag
"the only girl I ever loved was andrew in drag"

1 kommentar:

ems sa...

Jag dör på att jag ska se dem i april! Kom hit då?