söndag, januari 29, 2012

all in

StockStock och jag har ett ganska komplext förhållande. Hatkärlek deluxe. Efter en sådan här fantastisk helg är det dock svårt att vara anti.

Igår gick vi all in - och när jag skriver all in då menar jag ALL IN - med klubbidubb på Sommaren I City. Shot efter shot placerades oombett i min hand och jag tackade med glädje ja. Ölen flödade. Dansstegen blev vildare och vildare (och mer och mer ostadiga) tills klockan var tre. Fantastiskt roligt och ett mycket bra botemedel mot min allt djupare aversion mot Stocken.

Om idag har jag inget att rapportera. Jag sov bort min tvättid och tillbringade hela dagen i soffan. I veckan blir det alltså åter dags att köpa några trepack H&M-boxers i väntan på nästa tomma tid i tvättstugan. Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Suss sa...

Like!

schmidt sa...

I feel ya. andra gången på kort tid som jag panikshoppar på hm. och det är inte för att jag lever nåt himla flashigt liv precis.