söndag, januari 01, 2012

2012


Gott nytt år, då! 2011 är slut och 2012 har bara börjat, ett möjligheternas år.

Jag kollade igenom min blogg och insåg att 2011 i själva verket har varit ett riktigt bra år. Sjukt bra resor (Brighton/London, Warszawa och NYC); fantastiskt häng i Malmö, Köpenhamn, Göteborg och Stocken; Knarrholmen, Way Out West och PopagandaDrive, Homeland, Game of ThronesJust Kids, Rebecca & FionaLet England Shake och Lana del Rey; nya och gamla vänner; fester och dans, dans, dans. Trots att året slutade i en (mycket brant) nerförsbacke kan jag egentligen inte klaga. 2011 var bra, men jag hoppas att 2012 blir bättre.

Gårdagskvällen var för övrigt också mycket bra. God och ganska vuxen middag hos Hannestelle med dryck i överflöd och 2011-quiz. Efter tolvslaget gjorde dock min sjukdom sig påmind. Mitt hjärta rusade och jag skapade drama (typ "jag håller på att dö här!!!"). När jag precis hade bestämt mig för att gå hem vände jag mig i ett sista desperat försök till den ungerska fläderspriten. Den gav mig tillräckligt med krafter för att orka gå till en närliggande fest och dansa Rihanna-dans i ett par timmar. En utveckling som jag var mycket nöjd med igår, men är mindre nöjd med idag (pga. ömkligt tillstånd).

Nu är matlådan färdiglagad och jag är redo för 2012 och morgondagens major "tillbaka till verkligheten"-ögonblick i form av en vanlig arbetsdag.

Inga kommentarer: