onsdag, januari 12, 2011

too cool for school

Det här är bilden av en nybliven ägare till en iPhone 4 (läs: bilden av en kille som precis sålt de sista smulorna av sin själ till Apple). Naturligtvis fotad med Hipstamatic-appen. Se hur jag bara osar av coolhet och världsvana (lägg också märke till min überskrynkliga hand).

Jag vill gärna vara too cool for school, men hittills är jag sjukt jävla imponerad av min nya yuppie-nalle. Jag laddar appar för fullt, medan jag lyssnar på Spotify, läser NY Times och checkar in på Facebook. JAG ÄR SÅ JÄVLA UPPKOPPLAD!!!!

Dagens (fantastiskt dansanta) låtar:
Yelle - Safari Disco Club
Britney Spears - Hold it against me
Lykke Li - I follow rivers (the Magician Remix)

2 kommentarer:

Nicole sa...

Du har ingen karaktär.... men det är det jag gillar med dig.

Gergette sa...

Karaktär schmaraktär!