tisdag, januari 04, 2011

i väntan på

I whip my hair back and forth. Eller nja, inte så mycket egentligen. Mest har jag mitt hår sprayat i någon slags bakåtslickad kreation. Söker efter en Malmö-frisör med ljus, lykta och google. Det går sådär, liksom det mesta under årets första fyra dagar. Jag går mest runt och har ont i min nyårsskadade axel. Jag försöker pigga upp mig genom att poppa piller, titta på Buffy och dansa som soldaten under "eh-eh-eh-eh-eh"-delen i Afghanistan-remaken av Telephone. Sen läser jag kavalkaden av twitter-dödshot mot Selena Gomez sedan hon började dejta Justin Bieber, lyssnar på JJ och läser lite i den 900 sidor långa the Passage av Justin Cronin. I väntan på

Dagens låt: Willow Smith - Whip my hair
"when they see me pull up, I whip it real hard,
I whip it real hard, real hard, I whip it real hard"

3 kommentarer:

r sa...

http://www.youtube.com/watch?v=KpxZwbPcA38

Gergette sa...

Hahahaha! Helt fantastiskt och sjukt likt Neil.

magica de hex sa...

men asså I WANNA SOLDIER! värsta bra!:D