torsdag, juni 03, 2010

jag mötte benny

Jag har ju glömt att berätta att jag såg en kille på gymmet som såg exakt ut som Benny Ninja. Det var faktiskt så pass likt så jag nu i efterhand tror att det verkligen var Benny Ninja jag såg.

Benny Ninja är någon slags professionell posör (se bilden nedan) som ofta är med på ANTM och ska lära tjejerna att posera. Varför skulle han inte kunna befinna sig på ett gym i Västsverige?

Jag kom alltför sent på att jag enkelt hade kunnat avslöja honom. Liksom man lätt kan avslöja vampyrer genom att hålla upp ett kors och se om de ryggar undan, hade jag kunnat gå fram till Benny och utmanat honom på en pose off. Hade det verkligen varit Benny Ninja hade han aldrig kunnat motstå utmaningen.

FYI betvivlar jag inte för en enda sekund att det hade varit yours truly som hade gått vinnande ur en pose off med Benny Ninja. Han må vara duktig men inte i klass med mig. För bevis, se bland annat mina städbilder från februari.

Inga kommentarer: