onsdag, juni 02, 2010

avgrunden

Ikväll har jag grillat halloumi och spelat (bräd)spel. Nu gillar jag livet och lyssnar på TLC.

Dagens mest fascinerande har annars varit hålet i Guatemala:

Jag kan verkligen inte greppa att det är på riktigt. Det är så otroligt sjukt. Marken har bara öppnat sig till en avgrund. Om man googlar "hole guatemala" märker man dessutom att exakt samma grej hände i Guatemala för tre år sedan. Det är bara för mycket.

Jag ser framför mig hur ett hål på liknande sätt öppnar sig och slukar hela Marklandsgatan. Sjukt jobbigt scenario.

Kvällens låt: TLC - Silly Ho
"I've never been a silly bitch,
waiting to get rich"

3 kommentarer:

Erik sa...

Ja pls, inte marklandsgatan. Det kan väl hända i tynnered eller örgryte eller dyl istället?

Gergette sa...

Ja, men faktiskt. Markland är ju ändå en av stans viktigaste knutpunkter. Sjukt jobbigt om knutpunkten helt plötsligt försvinner ner i ett bottenlöst hål. Var ska man då byta till buss 80?

Erik sa...

Men precis! Det hade varit en disaster! Men däremot tynnered, vem hade saknat tynnered?