måndag, juli 28, 2008

rapport: superspanet

Igår spottade jag ingen mindre än Superspanet, med flyttlass och familj, på Andra Lång i färd med att flytta in i ett av SGS-husen. Med mina frekventa besök på Publik den senaste tiden känns det som att jag inom en nära framtid kommer att se mycket av Superspanets perfekta yttre. Det, till skillnad från mycket annat, är dock inget jag klagar över.

Update: Jag medger att det är min alldeles egna slutsats att det skulle vara Superspanets flyttlass på Andra Lång. Vad jag vet kan han mycket väl bo på vilken annan gata som helst. Men som vi ju alla vet är det högst tillåtet att brodera en historia. Hur rolig hade min historia blivit utan broderier? Typ: Jag såg (Super)spanet på Andra Lång med några äldre människor och en bil med möbler. Not so much.

Inga kommentarer: