tisdag, juli 08, 2008

botemedel (peter jensen)

Gud! Jag har blivit AC-förkyld. Min hals smärtar som vore den stucken med tusen sylvassa knivar och febern hettar i min panna värre än Saharas vindar. Många tror att botemedlet mot ett sånt här sattyg är alvedon, C-vitamin och vila. Det tror dock inte jag. Inte alls faktiskt. Jag tror att en AC-förkylning lättast botas med att shoppa Peter Jensen-kläder med Kristin. Är förkylningen kärv och inte låter sig botas med shopping (liksom min förkylning) tror jag att det hjälper att sitta på Publiks uteservering och pimpla rosévin samtidigt som man från sina höga hästar kommenterar förbipasserande och deras kläder. Mmmm, mår genast mycket bättre.

Dagens citat: "Där är två skäl till att inte ha sex." Kristin om en barnvagn med två barn som passerar Publik.

Bilder på Kristin, mig och våra Peter Jensen-fynd:

Inga kommentarer: