tisdag, april 24, 2007

varje gång jag ser dig

Kan bara konstatera att KTB inte fungerar för mig alls längre. Kan inte koncentrera mig för fem jävla öre. Saknar dessutom det gamla KTB-gänget, även om jag såklart ändå lyckades hitta trevliga människor som jag kunde snacka bort tiden med.

Annars vill jag idag dela med mig av en helt fantastisk upptäckt. Nämligen Lisa Nilssons Varje gång jag ser dig. Låten är ju helt jävla fantastisk. Immaculate skulle den rätta beskrivningen lyda på engelska. Beatet, gitarrerna, stråkarna och Lisa (såklart!). Allt är prefekt. När man dessutom inte tror att låten kan bli bättre kommer konstpausen, och med den även en liten musikorgasm. Så medan jag nu väntar på att min tvätt ska bli klar dansar jag runt och ylar i en gammal strumpa (med egna wailningar): varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till!

Dagens låt: Lisa Nilsson - Varje gång jag ser dig
"varje gång jag ser dig
är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför"

1 kommentar:

Kristin sa...

jag tycker inte om ktb längre heller, var har alla försvunnit?