söndag, april 01, 2007

spritfylla

Tjoho! Spritfylla is the shit. Rom, bål och tequila gav mig en sprudlande fylla och en hel del minnesluckor. Mycket trevligt (antar jag). Fest hos lovely Josefine och därefter Sticky som för en gångs skull var sjukt roligt, mycket tack vare den grymma Universal Poplab-spelningen och discodansen till låtar jag inte minns. Sjukt roligt.

Idag avgudar jag Terence Koh (konstsuperstjärna som ställer ut lådor med sitt förgyllda bajs) och Jamie T (20-årig engelsman som på ett mycket pop-rock-hiphop-igt sätt sjunger vår samtid), samt naturligtvis bilderna från igår (fler finns på Kristins dansdansdans-blogg [bl.a. en detaljerad bild på mina tonsiller för den som är intresserad])

1 kommentar:

Anonym sa...

och vem är den söta blonda tjejen på bilden under godiset om man får undra..?