lördag, april 21, 2007

stadigt nyktra

Nyktra Gergö fortsätter sitt segertåg över Gbg. Ikväll gällde en väldans trevlig födelsedagsfest där alkoholen flödade ganska så friskt. Dock knappast för mig. Välförberedd, som jag alltid är, hade jag under eftermiddagen införskaffat ett paket Willys Smothie (smak: tropisk) som jag nyktert kunde lyxa med medan de andra berusade sig med sina alkoholhaltiga drycker. Det kändes väldigt hälsosamt (och lite tråkigt).

En väldigt trevlig fest var det, som återigen fick mig att konstatera att gamla barnprogram alltid är ett sjukt hett samtalsämne. Ikväll hajpades (med all jävla rätt) Ika i Rutan. Kolla in You Tube, det finns massa underbara Ika-klipp. I love skelettet Åke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for vykortet fran blodsugarlandet! Bulgarien va? Eller nat av de dar javla oststatslanderna? :P KRAM

Lembit sa...

Ika is the shit!!!