torsdag, april 19, 2007

10131/8000

Hmmm. Jag skulle skriva 8000 tecken och maxgränsen var 10 000, jag har lyckats överstiga båda. Kvaliteten på mitt verk kan dock diskuteras (och ska diskutteras av mina kamrater [ångest]). För att lyckas med denna enorma prestation fick jag dock stiga upp klockan sex i morse. Inte för att det gör någon större skillnad eftersom jag ändå inte sover i dessa dagar, men ändå.

Strax ska jag på ännu en arbetsintervju ute på Sveriges fjärde största ö. Ytterst spännande. Vad har man på sig? Hur ska man prata? Finns det någon speciell maträtt? (Inte på intervjun utan på ön). Ska iaf ta med kameran.

PS: Ön det pratas om här i inlägget är Hisingen (för er som inte har koll på ordningen på Sveriges största öar)

Dagens låt: Babyshambles - I wish
(reggae-gung när den är som bäst [dvs. framfört av ett rockband])
"got no money in my pocket you see"

Inga kommentarer: