onsdag, april 18, 2007

3815/8000

Har nu med stor möda skrapat ihop 3815 tecken av de 8000 som ska vara levererade kl.12 imorgon. Börjar kännas lite lätt stressande. Detta har resulterat i att jag i min desperation har ångestklippt mitt hår till en frisyr som jag efter ett par timmar nu börjar acceptera. Väldigt home cut-chique!

Annat spännande som har hänt denna fantastiska dag är att jag har fått reda på att jag har blivit invald i Kårfullmäktige. Tack, alla ni som har röstat på mig! Känns väldans prestigefyllt, tror lätt att kommentaren om att shoppa designerkläder på Scout för mina kårpengar vann valet åt mig. Kanske genast måste börja shoppa stylish kläder som passar för mitt nya uppdrag. "För vilka pengar då?" kan den som har stenkoll på mina finanser fråga sig. Jo, så här är det: förra året tjänade jag inte över skattegränsen och får därför tillbaka alla pengar jag har betalat i skatt. Behöver jag säga att jag älskar skatteverket?

Nu ska jag genast fortsätta skriva så jag blir klar innan kl.5 inatt, men måste dela med mig av en bild i samma anda som bilden på jätteharen och Britneys kala underliv. Här har ni bilden på jättetumören (okej, det är faktiskt ganska hemskt):


Dagens låtar:
Dorotea - Kortedala
"You, oh you!
You are so full of life,
my darling you!"

Sahara Hotnights - Salty Lips
"woh oh-oh, salty lips telling lies,
let them talk, let them fantasize,
woh oh-oh, salty lips telling lies,
they don't need proof,
don't need alibis"

Inga kommentarer: