måndag, april 30, 2007

rosso on the rocks

Back in Gbg. Nu i efterhand kan jag konstatera att det var sjukt korkat att åka hem ur pluggsynpunkt. Pluggade inte mer än en halvtimme under hela helgen. Istället gjorde jag en rad andra mycket roligare saker där toppen nåddes med det galna ordspelet som jag spelade med Lina under hela gårdagskvällen.

Pluggångesten är dock obefintlig. Kan inte riktigt förmå mig själv till att engagera mig. Ska göra ett sista dödsryck på onsdag och torsdag och hoppas att jag genom ett mirakel kan klara tentan på fredag ändå. Annars får det bli en ack så trendig omtenta. Fuck it!

Ikväll blir det dans till SindenUmami till kl 5. För att orka måste jag börja jobba min fylla nu meddetsamma. En martini rosso on the rocks it is.

Dagens låtar:
TredjeLinjen - När mörkret faller
Rick Ross - Hustlin' (Sinden B'More Mix)

Inga kommentarer: