torsdag, april 12, 2007

Jamie T i mitt hjärta

Öl är inte äckligt. Särskilt inte i fabulöst sällskap. Dock ska mitt inlägg inte handla om öl utan Jamie T. Eller mest min irritation över en bekant som tyckte att han lät som avskyvärda Arctic Monkeys. Hur kan man tycka det? Alla som besitter sinnet hörsel förstår ju att så inte är fallet. Jevla! Ikväll är min favvo-Jamie Sheila.

Mitt andra glädjeämne under dagen var ett uppiggande videosamtal med long lost Nneka Teresa (hon iförd en stylish ansiktsmask, jag utan). Mycket givande.

Nu sömn, så jag är vacker tills Graham Timmins seminarium imorgon (jag måste blända honom med min skönhet då jag knappast kommer ha något vettigt att säga).

Kvällens låt: Jamie T - Sheila
"good heaven's you boys!
blue-blooded murder of the english tongue"

1 kommentar:

Anonym sa...

stylish ansiktmask...bra sagt! jag ska göra det hippt att bära utanför huset fyra väggar