måndag, september 11, 2006

spenderarbyxorna på

Onykter kväll i lördags. Bakfylla, tvätt, städning i söndags. Dessutom spelkväll med mina barn. Det var dock ganska dålig uppslutning. Funderar på att spärra in barnen som inte dök upp i nåt slags arbetsläger. Det förtjänar de. De otacksamma jävlarna! Det var mycket trevligt med de som var där dock, mycket tack vare herr Broms som räddade spelkvällen, med det enda vi inte hade: ett spel.

Idag har jag spenderarbyxorna på. Till skillnad från i vanliga fall, då jag har mina små, tajta, snålshorts på mig. Växlat pengar till Londres (dit jag åker imorgon), köpt biljetter till Essex Green samt kanske råkat springa förbi min favoritaffär; Scout. Där kanske jag kan ha råkat köpa den finaste randiga tröjan som världen någonsin har sett. Den är av det danska märket Wood Wood, och har fina randiga fickor och vackra knappar och jättefint foder. (Jag förstår, kära läsare, att ni med all säkerhet kan visualisera denna vackra skapelse!). Nu två timmars föreläsning med spexaren Bo Sandelin. Yes!

Dagens låt: The Essex Green - Sin City

1 kommentar:

Susie sa...

Och spexigt var det! Det suger verkligen...och det gör hunken också haha. Ha det bäst i london!