lördag, september 09, 2006

min nyktra utekväll

Eftersom jag är en person som kan gå ut och ha roligt utan att dricka bestämda jag mig igår för att spola kröken (för kvällen). Resultatet var en halvseg, men trevlig, kväll som för mig slutade med ett glas vatten på ett av de mest tacky ställen jag har besökt i hela mitt liv (nånting 99 mittemot weekday). Sällskapet var trevligt så jag kände mig lite lätt tråkig när jag sen inte följde med till Nef, men det är så man blir när man inte dricker! Och de som trodde att min bittra sida inte skulle komma fram i samma grad när jag inte drack trodde såklart fel. Bitterfittan Gergö är mer levande än någonsin, även när han är nykter.

Det där med nyktra utekvällar. Hmmm...skulle inte tro det.

Dagens låtar:
Blondie - Die young stay pretty
"die young stay pretty,
live fast 'cause it won't last"

Nouvelle Vague - Ever fallen in love?
"ever fallen in love,
in love with somenone,
you shouldn't have fallen in love with?"

1 kommentar:

Anonym sa...

bitterfitta? moahahahahahaha. sjukt roligt.