lördag, september 23, 2006

magiskt, men tragiskt

Gårdagskvällen gjorde att jag knappast kunde plugga idag. Tycker att jag har varit berättigad till en hel dag i seriernas förlovade land. Har varit i Salt Lake City för några timmar med Bill och hans tre fruar i Big Love, hängt hos den tecknade familjen Griffin i Family Guy, turistat lite hos white trash-människor i My name is Earl, samt gråtit ögonen ur mig i på Seattle Grace i säsongspremiären av Grey's Anatomy. Underbart! Har fortfarande två timmar på mig att serieknarka innan jag måste iväg till förfesten innan Almedal Underjorden. Kan bli mycket bra!

Här är bilderna från gårdagen, och det som kom att bli fest i tolv timmar. Trevligt, trevligt! Kvällens höjdpunkt måste dock ha varit hänget utanför Café Olof med utbytesstudenterna, då vi låtsades att även vi var (freakish) utbytesstudenter. Mycket underhållande!





Inga kommentarer: