söndag, september 17, 2006

Faddringssittning-06

Alltså, jag är en hemskt låg människa. Jag skäms. Jag som borde ha tagit ansvar, tog istället mitt pick och pack och följde med mina fadderbarn från sittningen när mina kära vänner stannade kvar på Studs och städade. Kan inte annat än skämmas ögonen ur mig för min låga handling, det enda jag kan säga till mitt försvar är att det är svårt att säga nej till ett underbart fadderbarn som gav mig en osläppt Universal Poplab-singel i present för att jag var en så fin fadder (*stolt som fan*).

Annars en underbar sittning. Maten var fantastisk. Människorna underbara. Fridas DJ-ande förvandlade Studs till ett svettigt dansgolv. Kristins drinkar gjorde mig bubblig och alldeles skuttig. Mina fadderbarn var underbara. Så fina! Mina faddrar underbara. Så fina!

Sussi, Ida och jag (även kallade Navet) höll till och med tal och gjorde obscena gester. Och fick tackpresenter för vår flitighet under faddringen. Det var fint.

Här kommer bilderna (och de är många!):








Underbar kväll som ni alla kan se.

Kvällens låtar: oändligt många bra för att kunna räkna upp

Inga kommentarer: