söndag, september 03, 2006

Gergö battles the fucking Mänsklighet

Alltså, TROR mänskligheten att den kan existera?????!!?! NEJ, det kan den INTE!!!!! Mänskligheten förolämpar mig med sin existens. (dvs. jag är olyckligt kär!)

Tack Emina (Eminem) för att du räddade min kväll genom att förlämpa männsikors existens. (Min assistents assitents assistent kommer säkert skicka en 10 000 dollars present till dig![förslagsvis en vit Hermés scarf]). Och URSÄKTA, kunde någan bara talat om för mig att GAYstraight2hell skulle innebära att en massa bögar (ve och fasa!) skulle befinna sig i samma lokal som jag?!?!?!?!?!!! Jevla!

Kvällens (Livets) låt: The Clash - Straight to hell
"Go straight to hell boys"
(Fucking go straight to the fucking hell fucking boys and never fucking come back för då måste jag straffknulla er och spräcka era skallar! JEVLA!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Yoshimi battles the pink robots. Det är bäst att din assistens assistens assistent får arslet ur vagnen. Jag har väntat i över 30 minuter! Jevlaaaaa!