måndag, september 25, 2006

allergic (to myself)

Alltså, ursäkta! Inte för att vara sån! Men vad fan tror de på NEK-en? Vet de inte vem jag är???? Tror de att jag orkar gå på föreläsning klockan 9.00(!!!) ??!?! Öh...nej...det gör jag inte! Tror de att jag orkar lära mig hundra formler till tentan?!????!? Nej...det gör jag inte! Tror de överhuvudtaget att jag tänker nedsänka mig till att ens göra deras patetiska tenta?!!? Nej...det tänker jag fan inte! Inte en chans i helvetet!

(Med detta vill jag bara säga att jag har haft en ytterst inproduktiv dag. Min pluggdisciplin är sämre än någonsin. Jag skäms. Och mår dåligt. Vill ju klara tentan. Omtenta är sååååå ute! [Och om någon hade missat det, så skulle jag aldrig sänka mig till att göra något som är "ute"!])

Trevlig dag annars. Trevligt häng med flera människor. Trevligt sommarväder. Även lite shopping på Scout (såklart!), denna gång en fantastisk t-shirt från Wood Wood, mörkblå, med en avhuggen, blödande, vit arm. Mkt nöjd!

Dagens låt: Miss Kittin - Allergic
"I meditate in public day and night
As my positive thinking is on strike
Ego crushed under the sole of my sneaker
Feel like falling asleep with my head in the speaker
I'm allergic to myself
I'm allergic to myself"

Inga kommentarer: