onsdag, september 27, 2006

happy thoughts

Jag ser bara allt positivt som har hänt idag (inga negativa tankar! happy happy happy!) Här följer de bra sakerna:

-Den fantastiska pajen hos Susie Q (med glass som efterrätt)

-GB:s nya sandwich, med smak av lussebulle (visst det är lite tidigt att börja med julsaker i september, men det var en jävligt god glass)



-Min fantastiska shopping på Scout, en halsduk och en tröja från Henrik Vibskov , se bilden, min halsduk är dock i rött. (Shoppingen kan iofs ses som nåt negativt också eftersom jag shoppade upp en månadshyra på en tröja och en halsduk, och mår fysiskt illa av detta, men nu bara happy thoughts!) Shopping är förresten den bästa terapin för alla sorters problem. Jag lovar! Tro mig! Jag svär på mitt liv att Prozac och psykologer är totalt överflödiga när man kan shoppa. (Mitt förhållande till (kläd-)shopping är inte på nåt sätt ohälsosamt.)



Annars ramades denna kukiga dag in på ett underbart sätt av det höstiga ösregnandet. Jävla skit fan kuk!

Dagens låt: Thom Yorke - And it rained all night
"I can see you, but I can never reach you
And it rained all night and then all day
The drops were the size of your hands and face"

2 kommentarer:

Miss E. sa...

svara i din jävla telefon nån gång då. vissa människor har existensiella kriser.

miss w. sa...

åååh, i absolutley a d o r e tröjan! hoppas allt är bra med dig i den vackra staden. malin