fredag, september 27, 2013

tillbaka i sadeln

Jag är tillbaka i sadeln igen! Can I hear a woop woop?! 

Ikväll hade vi en nätverks-after work med jobbet där jag mer fokuserade på att dricka öl än att nätverka. Där och då fick jag bekräftat att jag trots allt har fantastiska kollegor på mitt jobb. Därefter drog vi tillbaka en runda till vår arbetsplats och letade efter spöken (och alkohol) som enligt säkra källor ska finnas i korridorerna. Tyvärr utan resultat. Efter alla strapatser avslutade vi med en after-after work i Gamla Stan innan vi tog en taxi hem för att vila upp oss inför morgondagens arbetsdag. En torsdag helt i min smak.




"tomorrow when you wake up and realize life ain't fair,
throw it back, and make the whole world disappear, 
you never miss what you had until it's gone, 
when it's right, something always will go wrong"

Inga kommentarer: