tisdag, september 17, 2013

här är jag nu

Kära bloggyläsare! Idag hade mitt jobb sitt officiella öppnanade. Det innebar diverse celebra besök och bortprioriterade arbetsuppgifter. Mitt fokus låg mindre på EU och Hans Majestät och mer på rockband som sprang runt i korridorerna. Mand0 Dia0 var där och spelade och jag tänkte: "De där grabbarna har jag minsann hört i Sommar i P1!". Jag hängde bakom kulisserna, drog fram min mest förföriska look och hade eyeball sex med Björn (den snygga i bandet). För er som inte är på det klara med begreppet "eyeball sex" kan jag rekommendera att googla och få fram en intressant ankedot om Ke$ha och Johnny Depp. I korthet innebär det att jag stirrade på honom och han mötte min blick.

Sen hängde vi med bandets manager utan att jag förstod att det var det var deras manager och jag råkade nämna något i stil med: "Minns ni när de en gång brukade vara coola? Not so much anymore!". Fick nervösa skratt till svar. I vilket fall gick jag sen på after work och här är jag nu.


Inga kommentarer: