lördag, september 28, 2013

att missa allt fun

Okej, jag föll ur sadeln igen. Igår hade jag lovat att möta upp ett toppgäng av både socknes och utomsocknes kompisar för några öl. Jag tränade efter jobbet och skulle bara hem och vila lite innan kvällen drog igång. Jag la mig i soffan med lite tv-serier och innan jag visste ordet av låg jag nedbäddad i sängen med en bok. När det glada gänget ringde vid niotiden var jag bortom all räddning. Jag somnade halv elva och sov i tio timmar.

Visserligen känner jag mig som en helt ny människa idag men jag är ytterst besviken över att ha missat allt FUN. Planen just nu är att (över)kompensera för gårdagen med en supermaxad lördagskväll.

Morgonens låt: Kings of Leon - Knocked Up (Lykke Li vs. Rodeo Remix)
"always mad and usually drunk, but I love him like no other"

Inga kommentarer: