lördag, november 26, 2011

meet me halfway


Jag mellanlandar på Kastrup. Efter att redan ha skådat ett antal munskyddsjapaner inser jag att risken för smitta är överhängande och passar därför på att boosta mig med en vitaminkur på Joe & The Juice. Tyvärr kan jag meddela att Joe & The Juice har gått ner sig en aning. Deras koncept är att modellsnygga killar pressar juice med svällande armmuskler och flirtar med kunderna. Killarna som arbetar idag är dock varken modellsnygga eller har svällande armmuskler, en ser till och med ut att ha fått en omgång med fulpinnen. Jag kände mig nästan förolämpad när en av killarna blinkade åt mig. Vad tror han!?? Jaja, jucien var i alla fall god.

Jag delade för övrigt flyg med gårdagens På Spåret-stjärna M4rt1na Ha4g. När jag hamnade bredvid henne vid gaten var jag mycket nära att utropa "Vart är vi på väg?!!". Jag lyckades dock hålla mig, och är i efterhand nöjd med den utvecklingen. Det kunde ha blivit en aning pinsamt.

Strax flyger jag vidare till betongdjungeln där drömmar skapas. NYC bejbi!!!!

Inga kommentarer: