måndag, november 14, 2011

ending on a high note

Typiskt jobbig dag. Den började med att jag försov mig, fortsatte med att jag glömde mina träningskläder så jag missade mitt reguljära måndagspass av stenhård core, och kulminerade till slut i att jag tappade min iPhone i min matlåda. Jag kunde inte göra annat än att fråga mig själv "Why do bad things happen to good people?".

Lyckligtvis klarade sig telefonen utan några bestående men och blev på köpet lätt pastasås-chic. Därefter uppmärksammades jag på att Drakes nya skiva har kommit ut på Spotify. Sedan upptäckte jag att det här är dagen då vi firar ostkakans dag, vilket jag naturligtvis var tvungen att uppmärksamma. Slutet gott allting gott.*

*Märkte ni hur jag förde in en dramaturgisk linje i mitt inlägg? Hjälten (dvs. jag) måste övervinna en massa hinder för att till slut få prinsessan (i mitt fall ostkakan och Drake).

Inga kommentarer: