tisdag, oktober 04, 2011

gossip boy here

Gossip Girl är tillbaka (tillsammans med en rad andra serier som jag potentiellt återkommer till i framtiden). Tråk-karaktärer som Vanessa och Eric är äntligen borta och istället har vi berikats med en monegaskisk prins och en fejk-kusin med mörka hemligheter. Och någon av huvudpersonerna är gravid (vill inte spoila vem)! Jag är pepp. GG är ändå GG. Dessutom ökar peppen inför min NYC-resa exponentiellt för varje glossig Manhattan-bild.

Jag är dock upprörd över att min favoritkaraktär Lily är spårlöst försvunnen. Dessutom saknar jag Jennys tvättbjörnssminkade nuna. Vem ska nu vara seriens moraliska röst? Funderar på att genast smälla upp en guerilla fashion show till hennes ära. Kanske på jobbet imorgon? Är det i något forum som er favoritbloggare hade gjort sig så är det banne mig struttandes i en guerilla fashion show.

Inga kommentarer: