söndag, oktober 09, 2011

att gå vidare

Jag har ägnat hela helgen åt att försöka återhämta mig efter närkontakten med A-Skars. Det har gått över förväntan. Jag har visserligen försökt googla fram var han residerar och undersökt mina möjligheter att byta namn till Sookie, men nu har jag släppt det. Jag har insett att Eric aldrig kommer väsa "Gergette is mine!" och sedan suga mitt blod (sjukt bortkastat att knapra järntabletter).

Idag var jag för övrigt i färd med att börja pickla mina egna morötter då jag insåg att klyschgränsen var nådd. Jag sa "Stopp Gergette! Nu går du för långt!", la tillbaka morötterna i kylen och bänkade mig istället framför några gamla avsnitt av Modern Family. Sjukt värd serie (jag identifierar mig med Manny).

Nu peppar jag på partiledardebatten. Hoppas på att det blir ett episkt throw down.

Helgens låt: 
Veronica Maggio feat. Kakan - Jag Kommer (Mash Up International Remix)
"hon är ganska ung och hon ligger naken,
reser mig, hon kollar r&b-baken"

PS: Låten är dansant bortom all sans och finns för gratis nedladdning här.

Inga kommentarer: