onsdag, maj 04, 2011

work it out

Idag tog jag tag i mitt liv och gick till gymmet på jobbet. Med vit t-shirt, korta blåa shorts och höga American Apparel-sockar var jag lätt mest stylish i hela lokalen. Tyvärr var det till lite tröst när jag ställde mig på trappmaskinen och flåsade som en astmatiker i ett rökrum. Jag spelade dock cool och sa saker som "Jag kör ett hårt pass idag" till alla inom hörhåll för att indikera att jag egentligen är supertränad men just idag valde att träna ett stenhårt pass. Av de skeptiska blickarna som mötte mig gissar jag dock på att de inte riktigt lät sig luras.

När jag kom hem däckade jag i min 90-talssäng inför min Skype-dejt med Emma. Det var sjukt fint, för en kort stund kändes det nästan som att Malmö hade kommit till mitt rum i Vällingby, en sjukt snygg del av Malmö dessutom.

Dagens låt: Fleetwood Mac - Go your own way
"loving you isn't the right thing to do,
how can I ever change things that I feel?"

Inga kommentarer: