tisdag, maj 03, 2011

gillar stocken

Stocken alltså. Trots snö, blåst, regn och en dumdryg dialekt kan jag just nu inte tycka annat än att det är helt jävla underbart. Susanna och jag gick på Fotografiska och såg enorma foton på oljeindustrin och en naken Kate Moss. Sedan drack vi öl på Balthazar och med hjälp av en fiffig tunnelbane-app lyckades jag klara banan hela vägen hem till Vällingby. Win!

Dagens låt: Veronica Maggio - Satan i gatan
"du kan gråta mitt på gatan,
men jag glömmer aldrig bort vad du gjort,
du får passa dig som satan,
för jag glömmer aldrig bort var du bor,
nej jag glömmer aldrig bort vad du gjort"

1 kommentar:

Tyra sa...

Har varit lite ouppdaterad här så måste såklart hojta VÄLKOMMEN! till Stocken och berömma för de fina fotona och HAHAHA:a lite åt din Michael Jackson-dikt längre ner (i välmening då givetvis).