tisdag, mars 03, 2009

exorcism deluxe

Åh! Jag är så sämst. Trots att jag har svurit på att aldrig göra det har jag nu börjat använda handsfree. Något måste vara fel med mig. Det här ska inte hända. Är det kanske en demon som har bosatt sig i min fashionabla uppenbarelse? I så fall beställer jag omedelbart en exorcism deluxe hit till Ståltrådsvägen.

Först ska jag dock dricka födelseöl med Josefine.

Update: Jag är en hemsk människa. Jag gör det hela tiden. Jag kanske har gjort det med dig. När du minst anar det hör du mina visa ord genom en handsfree!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

det är STHLM. Kan få dig att göra de värsta saker.

Anonym sa...

Äh.
Jag använder också handfree, men väljer mina tillfällen. Strängt förbjudet när man rör sig bland större folksamlingar. Helt okej när man är på promenad, sitter still ensam eller hemma. Dessutom hålla en låg ton på rösten. Lycka till med din fortsatta handsfree användning. Fördelar med det är att man kan med båda händerna visa hur höga hundarna är i sthlm.
/Bulgur